Hiszpania
Wakacje 94
Strona główna Strona główna

Internetowy Bank Zjęć.
Potrzebujesz zdjęć do publikacji? Kup zdjęcie w serwisie: Photomarket.pl - bank zdjęć

Zdjęcia zabytków Zdjęcia II
Hiszpania,Portugalia: Katedry 1998

Lato 94 - dla mnie pierwsze tak długie wakacje. Matura i egzaminy za sobą. Przede mną studia - co tu robić, zostaje tylko zabawa. Razem z Matueszem po krótkim losowaniu postanowiliśmy, że jedziemy do Hiszpanii. Wyjazd był w całości sponsorowany przez naszych rodziców, my mieliśmy wybrać tylko gdzie chcemy jechać. Wybraliśmy wycieczkę organizowaną przez Juventur - młodzieżowy wyjazd na Costa Brava. Ponieważ późno zaczęliśmy załatwiać tą wycieczkę jedny termin w którym mogliśmy wyjechać, był przełom sierpnia i września.

Podróż autobusem nie należy do rzeczy najprzyjemniejszych, zwłaszcza jak się nim jedzie przeszło dwa dni. Pośrednim przystankiem było Lido di Jesolo, we Włoszech w którym byłem już z rodzicami. Poźniej nie chcieli nas przepuścić przez granicę Hiszpańską - chcieli łapówkę, a to dlatego, że kierowcy jechali za długo bez zmiany.

Nasz wyjazd był nastawiony typowo na wypoczynek czyli: plaża, winko, dziewczyny i dobra zabawa. Mimo to również zwiedzaliśmy: byliśmy w Barcelonie, Lloret de Mar, Tossa de Mar. Główna nasza siedziba znajdowała się koło miejscowości Pals - na polu kempingowym, ze "stałymi namiotami". To co wyróżniało to miejsce to piękne plaże, czysta woda i cudowne zatoczki (na przykład z plażami naturystów).